N'hi ha uns que es dediquen a manegar el món, de millor o pitjor manera, i jo aquí pensant en el meu melic.
Vergonya m'hauria de fer.
Mochurin もっちゅりん
Fa 3 dies
tot allò que no es dóna, es perd
N'hi ha uns que es dediquen a manegar el món, de millor o pitjor manera, i jo aquí pensant en el meu melic.
Vergonya m'hauria de fer.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada