Hi ha dues coses que passaran avui:
Més info a "decidexo decidir"
I al mateix temps (o pel matí, tot depèn del lloc!):
Més info a "un pas per la pau"
No podré participar en cap de les dues, perquè avui toca casament.
Als que sí que hi sigueu us vull dir... moltes gràcies!
Mochurin もっちゅりん
Fa 3 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada