9.10.08

Més val prevenir

"Si beus, no enviïs correus" és l'article que llegeixo a VilaWeb on s'explica que Gmail disposa d'una opció per tal d'evitar que executis l'enviament de correus els divendres i dissabtes a la nit, quan pot ser que arribis begut a casa, i evitar el posterior "oh merda, el vaig enviar".

L'autor explica al blog de gmail quin és el mecanisme per frenar abans que te'n penedeixis d'haver fer el click a "enviar": resoldre uns quants càlculs matemàtics.

I jo em pregunto: quina acció tenen les matemàtiques? És que una dosi de pensament lògic et fa racionalitzar el mail que estàs a punt d'enviar? És que pensar en abstracte t'ajuda a endormiscar-te i per tant deixar per l'endemà l'enviament?... i més enllà: quan vas borratxo no se t'acudeix obrir la calculadora i fer les operacions ràpidament?

Ben pensat, aquesta idea portada a altres moments no estaria malament, perquè no sempre enviem mail dient bajanades quan anem borratxos.

3 comentaris:

brufus ha dit...

jo tb m'he llegit la noticia molt en diagonal i el que he entès és que el gmail comprova el teu estat d'embriaguesa mitjançant les operacions matemàtiques. Si no les respons bé, vol dir que vas begut i per tant no et deixa enviar el mail. Ara bé, es com una broma de gmail labs. Que ningú es pensi que això ara apareixerà per defecte.

si bebes, no envies mails.

Jobove - Reus ha dit...

no està malament l'idea a vegades ho he pensat de fer als meus superiors, jajaja

petons

Jordi Borràs ha dit...

Veig que les notícies "freaks" que escriu el meu germà periodista tenen èxit!

Quina tela...