29.5.07

Habemus nou blog

Després de molts problemes a bloc.cat, amb el format del post, amb els milers d'assaltants d'spam, amb les dificultats per afegir un comentari... he decidit tancar el meu bloc al servidor català. Preferiria no fer-ho, però és que em duu força problemes actualitzar el blog, i per ser fidels a la veritat, jo no seria una fitipaldi del món virtual!...

Així que enceto aquest nou lloc, esperant veure si la meva cadència per postejar és tant o més alta que a bloc.cat. Si és així, potser farem un pensament.

2 comentaris:

eva ha dit...

Crec que t'hauria ENCANTAT veure la meva cara en llegir el teu darrer post a l'altre blog, al principi d'alarma (què li deu passar??? de què plega???), després com d'acceptació resignada (vaja, tanquem el blog), i un somriure enorme en seguir l'enllaç de "fins aviat".

T'hauries rigut de mi d'aquella manera que sempre fas. :)

e. ha dit...

Ja t'hi puc imaginar ;)