1.8.08

Ja són vacances

Al menys, ho són per a mi.

De vacances faig el mateix que faria un diumenge, però la perspectiva d'un mes sencer per endavant per fer descans dominical, viatges i escapadetes, ajuda a esvair la pressió mental que existeix quan ha de començar de nou la setmana.
I és que, per a mi, la setmana no començarà de nou fins al dia 1 de setembre.

El model diumenge passa per despertar-se relativament tard, fer una bona estona el ronso, dutxar-se, comprar el diari i llegir-lo tot esmorzant a la granja.
Després venen encàrrecs varis amb pauses d'hores entre ells o passejades sense un destí concret.

Tot durarà, però, fins aquest diumenge precisament. Llavors comença el model de vacances ordinari, és a dir viatge (tot i que aquest tindrà un aire força dominical).

Però el ritme ja és un altre, i això és nota quan se t'acut seguir enllaços com aquest, on segons el teu historial de pàgines vistes determinen si ets home o dona.

En el meu cas no l'han encertat gaire:

Likelihood of you being FEMALE is 39%
Likelihood of you being MALE is 61%



SiteMale-Female Ratio
facebook.com
0.83
blogger.com
1.06
imdb.com
1.06
flickr.com
1.15
linkedin.com
0.94
buy.com
1.44
ft.com
2.08
gmail.com
0.9
hm.com
0.57


No sé què és el que se suposa que has de visitar quan ets dona. De fet, em pregunto quan he vistat la web d'H&M...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El tema dels generes a Internet es bastant complicat de analitzar(a part de una mica idiota). Complicat per que Internet te una dinàmica massa diferent com per establir tendències claríssimes. Si be a la publicitat, els massmedia tradicionals, etc.. si que existeixen uns públics objectius( o Target) clars, a Internet no acaba de passar el mateix. Primer, per la evolució que ha patit Internet cap a allò que se’n diu la web 2.0 i que te a veure amb tot el tema de xarxes socials com flickr, els blocs, delicious, twitter, la wikipedia, fotologs, etc... Es molt dificil identificar un Target en tots aquets entorns ja que per la seva pròpia naturalesa poden englobar una quantitat de possibilitats brutal. Si es cert que es poden analitzar tendències però no crec que siguin referents al gènere. Si que podem veure que coses com blogger, twitter o flickr les fa servir gent amb certs interesso com pot ser la comunicació o la creació de continguts i que solen ser o gent jove o gent bastant especialitzada.

El cas es que Internet ara per ara es difícilment controlable, no es poden marcar límits ni tendències clares, podríem dir això allò ho visiten mes dones o mes homes però no existeix un contingut clar per a dones o per a homes.

Apa.. quin rotllo he deixa't anar.. com es nota que estic avorrit a la feina!

Gemma ha dit...

Bones vacances, tant les dominicals com les ordinàries ;)
Fins a la tornada i descansa!