5.11.09

Tu, que en tens 18

A una tenda de bosses:


Botiguer: Aquesta bossa està molt bé.

Elena: (se la mira i remira)

Botiguer, forjant la compra: A més tant l'han vingut a comprar senyores grans, de 50 anys, que com és menuda se l'enduen per comprar, com nenes de 12 o 14 anys, o noies de 18, com tu.

Elena: (fa que no amb el dit) no, en tinc uns quants més...

Botiguer, patint per la transacció: No? Doncs et conserves molt bé.

Fa molts anys que no en tinc 18. Em fa patir una mica tenir la mateixa cara que quan tenia 18. Perquè, desenganyem-nos, gràcies a déu, tots canviem molt.

Si fos el primer cop que m'ho diuen...

3 comentaris:

Anna ha dit...

Home..jo tinc fotos de quan en tenies 18, i t'asseguro jo que no tens la mateixa cara ;P

El que passa és que la gent s'inventa les edats abans de preguntar-les, i com més grans són més jove et fan.

Al final vas comprar la bossa?

Minerva ha dit...

ajajajajaj
A mi m'ho diuen molt!
Però bé, quan tingui 50 aviam si segueixen dient-me aquestes coses! em posaré molt contenta segur!

e. ha dit...

no, no la vaig comprar. ja baixarà de preu.

ja sé que no tinc la mateixa cara, però carai... 18 anys són molt pocs anys!

segurament quan en tinguem 50 ens farà més il·lusió, sí (perquè a mi m'ho diran, clar!)