Xavier Sala i Martín escriu periòdicament a La Vanguardia. A internet hi té els articles publicats i recentment els he descobert.
Aquest senyor és conegut per les seves americanes, pel barça i per la viquipèdia també pots saber qui és exactament.
El darrer publicat és aquest, i tot i que em genera alguns dubtes, està bé llegir-lo per posar-se en context.
I és que aquests dies, no estic per gaire coses més...
Mochurin もっちゅりん
Fa 4 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada