Sé que heu pensat en fer una aportació.
Sóc conscient que dineu o sopeu fora de casa ben sovint.
Intueixo que de tant en tant us deixeu caure per algun bareto on us agrada anar, o que darrerament heu descobert un pub collonut.
Així doncs, per què no compartiu aquest pou de sabiesa?
Mochurin もっちゅりん
Fa 3 dies

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada