De posts, s'entén. O inexistència, no m'ho facis dir.
De la Sònia m'arriba aquest vídeo, que he trobat també (com no) al youtube.
És tot el que puc dir fins divendres que ve.
Mochurin もっちゅりん
Fa 3 dies
tot allò que no es dóna, es perd
De posts, s'entén. O inexistència, no m'ho facis dir.
De la Sònia m'arriba aquest vídeo, que he trobat també (com no) al youtube.
És tot el que puc dir fins divendres que ve.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada