22.11.07

Coses que molen

Heu sentit mai a la Macy Gray?

A Musicovery podeu trobar-la si seleccioneu R&B, Soul, Jazz i l'espai entre Dark i Calm. Bé, més ben dit potser podeu trobar-la, perquè cada cop que seleccioneu aquestes variables alhora, poden sorgir molts altres artistes.

No sabeu de què us parlo, oi?

Musicovery
... vaig descobrir ahir aquesta radio via internet i em sembla l'invent més ben parit dels darrers temps. Tria el tipus de música, o barreja els tipus de música... defineix de quin "humor" (mood) estàs o el tempo que necessites sentir, i et crearà una "ruta" musical, en base a les teves definicions.

M'han dit que s'assembla al "Pandora", però el cert és que quan l'he anat a cercar per internet, m'he trobat una pàgina on hi havia una excusa pels usuaris de fora dels U.S.

La única cosa que no m'acaba de fer el pes del Musicovery és que la seva varietat és limitada, i a nivell tècnic que no hi ha una línea de temps de les cançons (es reprodueixen però no veus el temps que duren, ni per on van...).

Si ara em moc cap a "Positive" apareix l'Aretha Franklin... aquesta sí que la coneixeu més, oi?

4 comentaris:

Pep ha dit...

Eiiii !

M'encanta aquest lloc web, la idea és collonuda, molt en plan web 2.0 (paraula de moda jejeje), i es veu que hi havia uns frikis que estaven treballant amb coses de reconeixement facial i timbre i entonació de la veu per reconèixer el teu estat d'ànim i posar la música ambient i la il·luminació més adecuada (WTF!)

Aquestes frikades com tantes altres acaben reportant avenços q al cap dels temps es tornen imprescindibles pel nostre estil de vida, després acabem sentint coses com "però havies de sel·leccionar la música a mà ? afegint les cançons una a una ? Què primitiu !".

I és que som esclaus dels nostres temps i del progrés ("microsiervos") i si no temps al temps ;-)

Jobove - Reus ha dit...

la vaig estar probant i també la trobo una marevella, té molt bona música

petonets

eva ha dit...

Quina passadaaaaaaaaaaaaaaaa

brufus ha dit...

ja la coneixia...
la veritat es que al principi la vaig flipar catxo...però després vaig veure que no n'encertava ni una (almenys a mi :p).

Pel que fa a aquestes webs, jo empro LastFm. Analitza la teva biblioteca personal i crea un perfil. Després t'ofereix coses que encaixen en el teu perfil. A més pots escoltar les radios que corresponen als perfils dels teus amics...