19.7.07

Coca de llardons

Ja fa gairebé un mes clavat de Sant Joan, però és que no me'n podia estar d'ensenyar les meves fantàstiques coques.

El tema és que vam anar a casa l'Elena a sopar, i tot i estar a final d'exàmens em va agafar la vena cocinitas, i vaig fer quatre cosetes: coca de llardons, coca de cabell d'àngel, seitons en vinagre i truita de bolets. Així, com per tenir temps per estudiar ;)

De coca de llardons n'havia fet gairebé cada any amb ma mare, però per allò de per si de cas, vaig buscar per internet i em vaig endinsar en el meravellós món dels blogs de cuina! Quin bé de déu! Vaig descobrir el blog de la Gemma, que té un munt de coses boníssimes i molt ben explicades. Allà vaig reafirmar que tal i com jo recordava, és com es fa la coca de llardons. Per recomanació (enllaç) d'aquella recepta, vaig acabar fent la coca de cabell d'àngel, que a mi no m'agrada i al poble en general tampoc vaig constatar, però i tant que es va acabar!

La recepta la podeu trobar directament aquí.

Els seitons ja els explicaré un dia amb calma, tot i que no tenen misteri són entretinguts (que diu ma mare), que t'hi passes una bona estona. Això sí, un cop has provat els que fas tu mateix, no en tornes a demanar mai més a un bar! El algodón no engaña...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

després de vora 5 mesos sense entrades...el meu bloc torna a viure!

viam quan em cuines alguna d'aquestes coses a mi, cagonsanblas!

i res...mirarem de donar vida a ratafia i garnatxa, que està més mort que n'Ariel Sharon...


au!

e. ha dit...

me traicionan mis ojos? has escrit al blog!

sí, jo també em mirava ahir ratafia i garnatxa. és que estic molt estival (i poc incisiva).

cuinar, cuinar... doncs ara tinc molt temps! quan fem un sopar, segur!
ce fin de semaine?

eva ha dit...

Ei, ratafia i garnatxa, si la nena es posa a cuinar el finde aviseu, eh!!

:P

em moro per tastar aquests saitonets.

e. ha dit...

jo per mi oui! je suis home alone... si voleu venir dissabte a sopar!... ara, ho hauria de saber amb temps, perquè el seitons són "entretinguts" ;)

pablo, eva??

noraimon ha dit...

Ei, jo vaig ser una de les privilegiades que va provar les coques de l'Elena, boníssimes!!!

Petonets!!!

Nora