29.8.07

Actualitzant enllaços (2)

El període estival dóna molt de si, pel que fa als descobriments internàutics.

Jo, que m'estic convertint en d'aquells que són habituals en uns o altres blogs, faig una nova actualització d'enllaços. Alguns, ja fa temps que me'ls miro, però encara no els havia afegit al llistat.

100 anys, 100 cims és una iniciativa del "finestreru" Esteve per tal de celebrar el centenari de l'escoltisme al llarg d'aquest 2007. Si teniu cap vinculació amb el moviment, o simplement us agrada fer cims a la muntanya, segur que estarà molt content que participeu d'aquesta proposta.

A l'Anna A. ja fa força temps que la conec, des que vam compartir l'administració del cnjc ara fa ja uns anyets. Al David també en fa uns quants estius que el veig rondar, des que va participar del projecte de l'AE Boixac al Poble Sec. Tots dos formen part de l'Espai Jove Intersindical-CSC, i s'estan fent uns fanàtics de la muntanya! Els seus escrits, tot i que no són periòdics, es mereixen una lectura amb calma.

El Marc F. també fa un temps que me'l creuo, trobo, veig a un i altre lloc on la paraula participació s'hi troba. És així i dir-ho d'una altra manera no tindria sentit.
L'espai on hi he interactuat en més mesura ha estat a Les Corts. Saltant de blog en blog vaig trobar que, ell també, de tant en tant hi diu la seva.

La Gemma té un blog deliciós, mai millor dit. Hi ha un munt de receptes, i he de dir que molt ben explicades. Ho constaten les coques de Sant Joan (de llardó i també de cabell d'àngel) que vaig fer seguint la seva recepta. Pel que vaig coneixent, també és de les d'agafar la motxilla i fer via per entorns naturals; de tant en tant, n'explica alguna d'aquestes.

2 comentaris:

Esteve ha dit...

ep, si col·laboreu que falta la meitat de cims i nomes queden 4 mesos per acabar l'any!

:P

Gemma ha dit...

Hola!
La motxilla sempre la tinc a punt! I amb algun pastisset a dins... ;-)