20.10.08

Idees enllaçades

Divendres a el Público un article d'opinió del Saramago em va recordar a quelcom que ell ja va dir fa temps.

Aquest és l'article.

Això és el que va dir, llavors:

"Existen dos superpotencias en el mundo; una es Estados Unidos; otra, eres tú" (Manifestació contra la guerra de Iraq a Madrid)

Això és el que m'ha vingut al cap ara:



y ahora tu mi amor, pequeña gran superpotencia / despiértame y dime que las cosas van a marchar bien / que sembrarás de flores toda la ciudad, que me harás temblar


Massa cançons antigues, darrerament.

2 comentaris:

Anna ha dit...

Doncs si ara cau EEUU el poder és nostre!!

(o sempre ho havia sigut?) ;)

Irene! Sí que és molt ISmaelserrana, ella,si :P:P

Petonetsss

e. ha dit...

sí, jo també vaig tenir una època serranita 100&

per mi també són molts records, aquests dies estic escoltant aquestes cançons