17.2.08

Creps

Després d'un diumenge més aviat poc productiu (merescudament, poc productiu), he decidit fer quelcom de profit.

Fent una mica de navegació per internet m'he assabentat de com fer creps. Semblarà mentida però no n'havia fet mai. I el resultat no ha estat pas gens dolent!

Suposo que no descobreixo res, però el procés que he seguit ha estat aquest:



Ingredients
125 g de farina
2 ous
125 cl de llet
1 cullerada petita de sucre
1 mica de sal
25 g de mantega

1. En un bol, barrejar la farina, els ous, el sucre, la sal. Anar afegint la llet a poc a poc, per tal que es vagi agafant, fins aconseguir una pasta sense grumolls. Finalment, afegir la mantega desfeta.
Deixar-ho reposar (jo ho he tingut a la nevera una horeta).

2. A una paella molt calenta, afegir una mica de mantega (mitja cullera petita). Afegir mig cullerot de la pasta. Si no és molt líquida (que potser ha sigut el fallo de la meva), ajudar a estendre-la amb compte amb una cullera.
Deixar que es cogui i donar-li la volta.
Afegir-hi el farcit. En el meu cas he trossejat pit de pollastre i l'he passat per la paella abans, i n'he tirat uns quants trossos, amb un dàtil trossejat, uns talls de tomàquet i formatge.

Boníssim :)

Un cop n'havia fet dues iguals, encara em quedava massa, així que he aprofitat per fer-ne una de postres, amb tres cullerades de colacao i uns trossets petits de margarina. Al més pur estil de les torrades amb mantega i colacao de quan érem petits.


4 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

mes que creps semblen canelons, jajaja

salutacions

L. ha dit...

jajaja! jo també ho anava a dir!
mmm...

e. ha dit...

això és un efecte òptic perquè estaven en plat petit...

i perquè estaven molt farcides jeje

Gemma ha dit...

Canelons o crepes, segur que estaven boníssimes! ;)