13.2.08

Premis









No sé ben bé per què, existeix un premi anomenat "Blog Solidari".
A mi m'ha nominat en Joan, per donar-me'l, tot i que no m'ha explicat gaire de què anava i m'he hagut de buscar les garrofes per esbrinar-ho...
El primer que he de fer, però, és agraïr-li al Joan que me'l hagi regalat!

Ara jo he de nominar 7 persones més per atorgar-los aquest premi.
Doncs allà va:

1. Té la mà Maria: No sé si ja els hi hauran atorgat aquest o algun altre premi, però el seu blog se'l mereix de totes, totes. Encara no he esbrinat quants són, però més d'un ja n'estic segura, per la varietat de formes i continguts del seu espai: fotografia, disseny, música, actualitat...

2. Picatatxes: Perquè el vaig ajudar a beneïr-lo amb aquest nom, i perquè si algun blog es mereix un premi al blog solidari, aquest és el seu. Sortosament en aquest intent, després d'altris, escriu ben a sovint i sobre temes molt d'actualitat. Això sí, donant-li un parell de voltes de fulla.

3. El Silenci: Tot i que no actualitza molt a sovint, quan ho fa i t'ho llegeixes et dóna la sensació de "ostres, s'ha quedat descansada". Potser perquè ho fa servir per a fins terapèutics no demostrats, o per compartir una mica allò que pensa, i que de vegades no tenim temps a compartir.

4. Diversidad diacrítica: Bàsicament el nomino perquè... em treu un pes de sobre! Per una banda, perquè sé que ja han nominat l'Eva i l'Esteve, així que seria com babau tornar-los a nominar. D'altra perquè darrerament el meu reader s'està farcint amb diversos enllaços de la finestra: la trama polaca, la situación del espectaculo, cúmulo de despropósitos... i tot i que fa poc, i encara no sé si els donaria (quina sobrada... reescric), i encara no tinc criteris per valorar-los suficientment (uff...), doncs sé que tots participen de fa temps a aquest blog, que és una delícia de petits impactes visuals. No sé si és solidari, però representa un munt de quotidianitats. Que és una cosa que jo valoro per sobre de moltes altres.

5. Diari d'en Nemo: Un altre que porta força temps, l'Oriol. Sobretot centrat en temes de país i la gran xarxa Linux. En tots dos casos, val la pena llegir-lo!

6. Artitzat: Perquè a degoteig ens va ensenyant les seves obres, les que publica i les que tenia amagades qui sap on, que sempre transmeten quelcom.

I el 7è, el número, em queda pendent d'entregar, a la font del meu deliri, Registres Particulars. Però mai podré fer-li-ho saber a aquella sàvia enfundada en uns mitjons a ratlles, que li faig arribar aquest premi, així que no la poso a la llista. O sí, ja l'he posat, mencionant-lo.

I donar-vos unes indicacions, per a vosaltres 7:
- Escriure un post mostrant el premi i citar el nom del blog que te'l regala i enllaçar-lo.
- Escollir un mínim de 7 blogs que creguis que s'han destacat algun cop, per recolzar, ajudar i compartir. Posar els seus noms i enllaços, i avisar-los que els entregues aquest premi.
- Opcional: exhibir amb orgull el premi al teu blog, fent-li un enllaç al post en que parles d'ell i l'atorgues a altris.

5 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

otro a la saca !!!
com dic (com que m'has donat el premi et diré que el blog el fà una sola persona) sempre que ens (m'agrada parlà amb plural i no soc el Papa)donen un premi donem les gràcies i que sempre al portarem al cor, però que no en fem ostentació, i a mes a mes doblement agraïts si el premi ens el dones tu

petonets

e. ha dit...

jajajaja

ja sabia jo que no seria el primer...

el que sí que he fet és passar-lo pel paint (sí sí, reclamo l'usabilitat del paint!), i treure-li les "o" que li sobraven, per deixar-lo en premio solidario, tal i com en Joan me l'havia fet arribar.

Jordi Borràs ha dit...

Gràcies guapa!

:P

Personal ha dit...

Que be! que be! es maco veure com corre el premi, per cert, ara l'has de exibir a l'altre columna!!!

Personal ha dit...

Sou uns craks, li heu tret les oS jajajajaj