8.2.08

Dosificació IV o esperances

Fa un parell de dies em va arribar el link a aquest vídeo. Una versió musical del discurs de Barack Obama, ha desembocat en això:




We know the battle ahead will be long, but always remember that no matter what obstacles stand in our way, nothing can stand in the way of the power of millions of voices calling for change.

Independentment de a favor o en contra del candidat, em pregunto per què aquí no podriem tenir discursos que parlin sobre l'esperança, en comptes de tenir les "estratègies" comunicatives que tenim.

Que vull panfletisme? Potser sí. Però de l'entretingut, del que va amb càrrega emocional. Per provar-ho.


Això del youtube és un vici.

Visca Google

6 comentaris:

L. ha dit...

Jo estic a favor! Mira què va dir també: "Hay que oponerse a la idea de que es aceptable decir o hacer lo que sea para ganar una elección... Eso es exactamente lo que está equivocado en nuestra política"(està en castellà pq ho he tret del diari). És un gran què dir això en el paradís del liberalisme!
Nosaltres anem cap allà, quan ells ja en tornen! (esperem...)

Anna ha dit...

Jo si fós pel vídeo el votava ara ja!;)

L'altre dia deien a la ràdio que a la pobra Hillary li tenen jurada, i que el més segur és que guanyi l'Obama.

Quant de famosete al vídeo no? Hi surten gariebé tots els de les sèries més famoses.

I sembla com si això li donés més credibilitat a la seva campanya, serà que ens convenç més una "personalitat" que unes idees? O que confonem a les persones amb les idees que representen? Serà...

Jobove - Reus ha dit...

al final guanyi qui guanyi faran la punyeta a la resta del món, colla de carallots

petons

L. ha dit...

ui, sí... pobra Hillary... els analistes polítics són menys objectius que...cadascú diu el que vol! Jo he sentit el contrari, que l'Obama no encaixa amb el sistema ultra-liberal USAenc i que se'l follaran.
Home, parla de sanitat pública, de retirar les tropes de l'Irak, de retornar la dignitat a les poblacions d'afroamericans... la Hillary era senadora i va votar que sí a la invasió de l'Irak!
És a dir, a mi em convencen més les idees, que totes les actrius de sèries juntes!

brufus ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
brufus ha dit...

La versió ajpañola del video.
A mi m'ha fet gràcia, l'he trobat divertida:

Video 1

Una altra
Video 2