27.3.08

La vaga amb efecte

No sé si vosaltres, barcelonins i barcelonines, agafeu sovint els autobusos de la capital. Pel que fa a mi, en faig servir a diari, unes 4 vegades mínim.

Ni cal dir que la setmana sencera de vaga va ser la pitjor de la història, com a mínim del darrer mes, en termes de transport, lurbà. Però és que cada dijous hi hagi vaga, no és tampoc massa millor.

Vagi per davant que jo dono tot el meu suport als conductors d'autobusos de tmb, crec que és totalment lògica la seva demanda, i hi estic d'acord. Però això comença a passar de taca d'oli.
Ara que parlo com a ciudadana de a pie (mai millor dit), em miro el melic i em quedo tan ampla, he de dir que tant me fa qui ho hagi de solucionar: sigui l'Hereu (com diuen els cartellets que hi ha penjats a totes les parades, culpable!), sigui la direcció de tmb, sigui la meva tia la Rita. Això no pot serguir passant: el poble diu que no vol esperar cada dijous 30 minuts a que passi el servei mínim. El poble diu que la vaga ha tingut efecte, i que el que volem ara és que s'acabi, sigui el que sigui que hagin d'acordar.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Encara que t'hi solidaritzis entenc que patir-ho com a usuària d'autobusos és dificil amb tot.
Per cert molt xulo el disseny de bloc i el "tunning" que li has donat ;9

Jobove - Reus ha dit...

les vagues sempre son doloroses, però sense elles encara estariem al segle XVIII, un servidor encara la faria mes forta, deixar colapsat Barcelona i en 24 hores tot solucionat

salutacions

e. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
e. ha dit...

"TMB anuncia que implantarà els 2 dies de descans a partir d’abril"

aleluya!

brufus ha dit...

mira't això: link