20.6.07

Paraules, amb totes les lletres

Fa uns dies em va arribar per correu electrònic l'enllaç d'aquest vídeo d'Steve Jobs (el coneixeu? feu una cerca al google)on fa una xerrada a uns recent graduats d'una universitat dels iuesei.

Aquest vídeo m'ha fet frepar.

Estar més o menys d'acord amb qui és aquest home, en quina situació es troba respecte al món, el que representa no ho entro a valorar. Entre d'altres coses, perquè en faria un anàlisi suficientment superficial (per desconeixement, sobretot). El que he valorat substancialment és què hi diu, com ho diu. Com s'expresa i què vol dir.

Avui l'he tornat a escoltar, després dels dies que havien passat des que el vaig rebre i escoltar per primer cop. M'ha fet posar altre cop la piel de gallina, tu!

Que el disfruteu, si és que encara no n'havieu sentit a parlar, per si no l'havieu sentit encara.

3 comentaris:

eva ha dit...

:)

Anònim ha dit...

El dia que m'el vas passar vaig acabar amb la llagrimeta a punt de caure..!
Realment és important fer ús de la paraula..té més poder del que sovint ens pensem!

Unknown ha dit...

BRUTAL!!