25.6.07

Sant Joan de cuinar

Aquest any he fet coca. Ja feia un parell d'anys que no en feia, però com deia fa uns dies quan més feina tinc és quan em venen més ganes de fer altres coses .

Vaig fer una cerca per internet, per allò de "a veure si no me'n recordo ben bé com es fa, i encara serà un pastel en comptes d'una coca...". D'aquella cerca, en deixo un resultat molt bo: tot un seguit de blogs gastronòmics (al tanto, s'afegeix un nou tipus de blog que desconeixia), amb un munt de receptes. El que vaig consultar és La cuina de casa, si feu un salt d'enllaç a enllaç en trobareu molts d'altres molt interessants.

Per fi, blogs pràctics!...

Per Sant Joan també vaig fer uns seitons en vinagre (mmmh!) i una truita de bolets i ceba. Estudi profund... i la panxa del revés, perquè porto 3 dies menjant com una golafre!

Bon profit!

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Hola Elena!
Espero que la coca et quedés bona!
Mmmm! Seitons amb vinagre... m'encanten! Aviam si comences a penjar receptes ;-)
Ah! I molta sort pels exàmens! Ànims que ja falta poc!!

Anna ha dit...

Si, si...

Però com la fideuà de Roses no hi ha res eh?;)

A veure si quan torni l'Aina ens feu un dinar ben bo , de primer truita de patates, de segon Fricandó, i de postres coca de San Juan!!! jejeje...

Petons!!