22.4.08

Aquell de les ulleres

He sentit rajar mogollón del Risto Mejide. No tinc ni idea de qui és aquest paio, però se suposa que en sap de música, i l'han agafat a Operación Triunfo per fer de jurat. Però més que de jurat - això sí que ho sé - fa de botxí, perquè quan n'enganxa a un, no en deixa ni les miques. És per això, que tothom el posa a parir.

Segur que baixo de la figuera, però jo ho he descobert ara. Mireu... aixòs:



En sé d'uns quants que s'hi deixaven les cordes amb millor gràcia, camí de Ripoll.

Uff... fos jo el Risto, i pel cap baix els hagués dit el que ja els hi ha dit. I una o altra hortalissa també els hi hagués caigut.

Però és que el jamón és el jamón, a Espanya, i les jamones són les jamones! No us ho creureu, però al final les dues se'n van salvar de ser "nominades".

Avui se m'ha acudit posar OT mentre sopava (i per què, si feien House? no ho sé tu, encara no ho sé...). Doncs havent-ho vist, jo ja l'entenc a aquest senyor, que els posi de volta. És que no n'hi ha ni un, tu, que canti amb un mínim d'encert. Això sí, de posturetes, vestidets de gasa curts, i trempades de cabell a base de gomina, n'hi ha per donar i per vendre.
No dic que s'hagi d'esperar altra cosa d'un programa així, simplement al·lucino que penya que canta tan malament es presti a fer l'estaquirot per la tele.

Espero que com a mínim, al públic el paguin per a explotar amb tanta efusió, perquè no hi ha cap enteniment que m'expliqui tanta idolatria.

2 comentaris:

sònia ha dit...

Com que no puc parlar gaire d'OT perquè no tinc gens d'oïda musical... i a sobre no miro la televisió!:P

Doncs parlaré de Sant Jordi, per què just aquest matí pensava això que tens escrit al twitter....
Perquè avui no és festiu??? Jo tampoc no ho acabo d'entendre!
En aquest país fem coses ben estranyes amb les festes. Són festius la constitució, la immaculada concepció, la hispanitat, el dijous sant... si et poses a analitzar-ho és al·lucinant!

No, no....aquesta no és l’actitud!


Per cert, que tal l'entrevista??

L. ha dit...

Collons!!!!
He hagut d'anar a buscar la cançó original per descomprimir les orelles d'aquest so tan horrible!