8.4.08

Aquest, ja el marco jo

He rebut un correu electrònic amb aquest enllaç: Este podría ser miembro de la alcaldia. De fet, les darreres entrades que hi ha són totes al voltant d'aquest fet (resposta del mail enviat al PP inclosa). Feu-li un cop d'ull si ho voleu, perquè jo no penso dedicar un píxel del blog a qualsevol de les fotos exposades.

No sé què passa però la inmundicía brolla arreu, i ja em perdonareu ser tan demagoga, es troben i reuneixen a les millors cases per fer put a aquest món.

La segona notícia - post publicació al blog de Talavera - és aquesta: Suspenderán la militancia del "matagatos" de Talavera.

Ara només ens queda una feina a fer. La gent sense vergonya ni principis, o bé principis que em fan fàstic, els hauriem de marcar ben marcats per tal de què, tan a la llum del dia com a la nit, els puguem identificar.

A un malparit com aquest l'haurien de cremar viu, però m'arribaria a conformar amb fer-li beure salfumà i empalar-lo al mig del desert.

3 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

tenia el post d'aquest paio preparat i t'has adelentat, fota-li canya a aquest matagats del PP

sònia ha dit...

Ja començo a veure per on va això de marcar...

Quina brutalitat!

Anònim ha dit...

Per cert una petita qüestió, he vist que tens un comptador de visites, però que genera una publicitat molt molesta i qualificable d'spam. Ja que tens el bloc al google et podries obrir un compte al analytics (http://www.google.com/analytics) on et donarà estadístiques detallades i no et farà un publicitat moltesta. M'ofereixo voluntari per explicar-te com va, si no te'n ensurts. ;)